dijous, 27 de març del 2008

Sessió 9 (13.3.2008). Resum

13/03/2008
Marta
Al començament de la sesio l’Enric va fer diferents comentaris sobre la classe que fariem i unes proposicions de pel•licules .Més endavant, después d’això va mostrar un joc interactiu el qual consistia en matar terriristes i un company va jugar-hi. Per continur la classe va fer uns comentaris referents al blog on esmentava el resum de l’ùltim día les intruccions per continuar creant el nostre blog.
Una vegada va acabar van fer el tancament del tema sobre l’educand: comentem que el canvi de l’entorn que fa l’educand hauría de ser per a millor però que hi cap la possibilitat de que el canvi sigui negatiu i posem com a exemple el cas del vídeo que vam veure en sessions anteriors; també paarlem de l’educació com a pressió i dels límits de l’educador, on s’explica que l’educació és polemica, com exemple fa referéncia a un debat que va tindre lloc en un I.E.S. entre l’equip educatiu on arriven a la conclussió en que han de motivar als nens; com a conclussió: l’educador exerceix una pressió en els educands. Hem de pendre conciencia de que els nens i nenes estàn sent educats i humanitzants i com a pregunta :”qué ès una persona educada?”.
Después d’acabar aquest tema va posar dues afirmacions a la pissarra:
A) La espécie humana és corrupta i les normes socials ens eduquen
B) La èsser humà es bo i les normes socials el corrompeixen Va fer a la classe possicionar-se a una banda o a un altre segons l’afirmació amb la que estavem d’acord, defensant la postura que haviem escogit.
Una vegda es va acabar el temps d’aquesta activitat va continuar amb el tema de l’educand, i ens va recomanar que com a pedagogs no enns hauriem de posicionar en cap de les dues afirmacions anteriors.
Va fer el comentari i l’explicació sobre les visions de l’educand (perenne; preformativa; hermeneútica; postestructuralista; crítica)