dilluns, 30 de març del 2009

Reorganització classes

Segons vam decidir a classe dijous passat, a partir de dimarts 31 de març, les classes de Teoria de l'Educació II (grup T1) s'organitzaran en base a un conjunt de temes al voltant de la situació actual de la universitat.

Aquests temes es treballaran en petits grups i l'activitat realitzada tindrà un reflex en l'avaluació continua, que ja concretarem. La llista de temes a treballar s'aprovarà el dimarts 31.

D'entrada, els primers interrogants que es van plantejar són els següents (transcripció de les notes recollides per Diana Muñoz):

PREGUNTAS GENERALES

¿Por qué la UB ha tardado tanto en adaptarse al EESE?
¿Cómo se financia la Universidad y cómo se financia “Bolonya”?
¿Cuál será la preparación o formación que recibirá el profesorado universitario para adaptarse a “Blolonya”?
¿Cómo será el nuevo sistema de acceso a la Universidad?
¿Cómo funciona el nuevo sistema de becas? (Tanto para alumnos que estén cursando el grado como para los que sigan en licenciatura)

ASIGNATURAS

¿Cuál será el nuevo currículum del grado en Pedagogía? (asignaturas, cantidad de créditos, créditos ECTS, compatibilidad estudio/trabajo)
¿Cómo se convalidarán las asignaturas de licenciatura a grado?
¿Se podrán cursar asignaturas de grado mientras se cursa una licenciatura?
¿Cómo se recuperarán asignaturas de licenciatura que se hayan reprobado?
¿Se mantendrá la oferta de asignaturas optativas mientras se curse licenciatura?


Es recomana que qui pugui porti el seu ordinador portàtil a classe per fer les cerques d'informació, preparar documents i presentacions, etc.